telemarketing

LA SOLUCIÓ MÉS EFICAÇ PER A EMPRESES

L’acció més eficaç per a dur a terme una comunicació directa i immediata amb el potencial client. Obtenim informació valuosa per a augmentar les teves vendes.

descobreix com desenvolupem una estratègia de telemarketing.

Objectius de la campanya

Determinem i quantifiquem els objectius de la campanya, destacant quants contactes realitzarem setmanalment i quants leads obtindrem al final de la campanya aproximadament.

Segmentació dels contactes

Realitzem una segmentació detallada dels futurs contactes basant-nos en la gran quantitat d’opcions de segmentació que ofereix Sales Navigator.

Producció de material

Treballem en la redacció del funnel de missatges, creació de «lead magnet», així com landing pages, etc. Tot el que sigui necessari per a la teva campanya.

Obtenció de leads qualificats

Els contactes que hagin arribat al final del funnel són els adequats per a fer arribar al comercial de la teva empresa per a concertar una reunió. Estan a un pas del procés de venda!

Categorització dels contactes

Els contactes, a mesura que es troben més prop del final del funnel, han de categoritzar-se novament en noves llistes, per a portar un seguiment concret del seu estat.

Inici de la campanya

Comencem amb l’enviament dels missatges prèviament marcats en el funnel, mentre ampliem la xarxa de contactes en Linkedin.

Utilitzem el telemarketing com a acció final

Campanyes de màrqueting basades en la captació de nous leads de qualitat. Les campanyes inclouen la producció de tots els elements necessaris: emails, landing pages, formularis…

tens molt a guanyar

Avantatges del telemarketing

Generació de leads de qualitat

Generar leads no és fàcil. I hem de tenir en compte que els leads treballats en campanyes de telemarketing solen ser de millor qualitat que aquells que només han passat per mitjans en línia.

Cites pròximes
a la venda

Des del nostre departament de telemarketing, et passaran aquells leads que vulguin concertar una cita o reunió per a tractar directament la venda amb un especialista del teu equip.

Argumentaris
personalitzats

Cada crida de telemarketing és un món. Per això, en cada cas, es detecten les motivacions del potencial client per a efectuar la compra. Així, ataquem directament al seu punt de dolor mitjançant argumentaris personalitzats.

Recollida
d’informació

Les converses telefòniques fluides ofereixen la possibilitat de determinar les necessitats del teu target i dur a terme les correccions necessàries per a adaptar-nos a les seves necessitats.

Humanitza
la teva marca

Posar cara (o, en aquest cas, veu) al personal de la teva empresa és el que dóna valor als clients potencials. El tracte «de tu a tu» és el que marca la diferència entre una empresa que només té presència digital, d’una que equilibra les seves accions en línia i fora de línia a la perfecció.

Augment
de les vendes

Probablement dels avantatges més importants. L’augment de les vendes gràcies a accions de telemarketing està comprovat, sempre que les campanyes es realitzin amb sentit i no orientant les anomenades únicament a la venda agressiva.

Generació de leads
de qualitat

Generar leads no és fàcil. I hem de tenir en compte que els leads treballats en campanyes de telemarketing solen ser de millor qualitat que aquells que només han passat per mitjans en línia.

Cites pròximes
a la venda

Des del nostre departament de telemarketing, et passaran aquells leads que vulguin concertar una cita o reunió per a tractar directament la venda amb un especialista del teu equip.

Argumentaris
personalitzats

Cada crida de telemarketing és un món. Per això, en cada cas, es detecten les motivacions del potencial client per a efectuar la compra. Així, ataquem directament al seu punt de dolor mitjançant argumentaris personalitzats.

Recollida
d’informació

Les converses telefòniques fluides ofereixen la possibilitat de determinar les necessitats del teu target i dur a terme les correccions necessàries per a adaptar-nos a les seves necessitats.

Humanitza
la teva marca

Posar cara (o, en aquest cas, veu) al personal de la teva empresa és el que dóna valor als clients potencials. El tracte «de tu a tu» és el que marca la diferència entre una empresa que només té presència digital, d’una que equilibra les seves accions en línia i fora de línia a la perfecció.

Augment
de les vendes

Probablement dels avantatges més importants. L’augment de les vendes gràcies a accions de telemarketing està comprovat, sempre que les campanyes es realitzin amb sentit i no orientant les anomenades únicament a la venda agressiva.

Eleva la comunicació del teu negoci amb Ringover

Deixa enrere les restriccions de la telefonia convencional.
Explora una solució completa que t’ajuda a elevar la productivitat, incrementar les vendes i enriquir el servei al client.

Innovació

Tecnologia punta per a un so superior amb IA i anàlisi.

Productivitat

Gestió eficaç de crides, integració CRM i mobilitat.

Estalvi

Tarifes transparents,
sense costos addicionals

Flexibilitat

Solució escalable, sense lligams.
Suport gratuït

el marketing outsorcing et permet créixer de manera sostinguda i sense realitzar grans inversions.

Alguns de nostres
millors clients expliquen les seves històries

Merlos: Millor ràtio de conversió

Joan Merlos, Director General

VOLS PROGRAMAR
UNA REUNIÓ?

Només has de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els teus objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.

la nostra
acadèmia

Submergeix-te en la nostra Acadèmia, on t’esperen les últimes tendències en marketing, desenvolupament web i SEO. Cada publicació està dissenyada per a potenciar el teu viatge digital, oferint-te estratègies i consells per a millorar la teva presència online.

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

SUBSCRIU-TE
GRATIS A
L’ACADÈMIA

RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR

Uneix-te ara i comença a transformar el teu món digital. Pur coneixement i creixement esperant-te. Tot teu, totalment gratis.