El teu departament de
marketing extern
Descubreix com l’ outsourcing pot ajudar a la teva empresa



El concepte outsourcing fa referència a la subcontratació i és el moment en el què una empresa concedeix a una altra la responsabilitat de certes acciones i decisions de negocio.
Per nosaltres, aquesta confiança que els nostres clients dipositen al nostre equip és el que ens motiva a seguir millorant dia a dia.
Descobreix els avantatges
1
Treballem amb una única quota fixa mensual. La xifra que hem consensuat abans de començar amb el teu projecte és la que pagaràs a final de mes, sense sorpreses (llevat de campanyes que requereixin eines de pagament).
2
És igual el que necessitis: estratègia, disseny gràfic, programació web, Community Manager, telemarketing, etc. Pots deixar-ho tot a les nostres mans! T'assegurem resultats.
3
Ens mou l'interès per integrar-nos a la teva empresa. Per això, ens impregnarem de la seva cultura, dels seus valors i de la seva identitat corporativa per garantir-te els millors resultats gràcies a la nostra implicació.
4
Comptar amb un departament complet de marketing, amb tot el vostre equip format en una disciplina diferent, pot ser molt costós i comportar riscos innecessaris. Estalvia'ls!
5
El temps i els recursos són el motor d’un negoci. No els desaprofitis! Et garantim que el teu temps estarà cent per cent optimitzat i que nosaltres posem tots els nostres millors recursos a la teva disposició.
6
Som una consultoria de màrqueting que s'adapta fàcilment a tots els sectors. Tenim una visió global dels negocis i dels consumidors. Això ens permet ser 100% eficients amb els nostres clients.


Empreses que ja confien en el marketing outsourcing

Empreses que ja confien en el marketing outsourcing

Empreses que ja confien en el marketing outsourcing
Merlos
“Un canvi radical [...],ha estat un abans i un després dins de Merlos.”
Juan Merlos - Director General en Merlos Soluciones Tecnológicas

AMSYSTEM
“IP Marketing sobretot és proximitat, és simpatia i és qualitat”.
Sebastián Moya – Director General en AMSYSTEM.
Aprèn Marketing amb la nostra Acadèmia

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Cómo puedes aumentar las ventas de tu e-Commerce gracias a una buena estrategia de marketing?
¿Estás todas aprovechando realmente todas las posibilidades que la tecnología pone a disposición? Y, lo más importante, ¿tu e-Commerce está haciéndolo bien?

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

3 Estrategias SEO para Generar Tráfico hacía tu web
En el SEO tenemos una broma recurrente: “Si quieres esconder un cadáver, hazlo en la página dos de Google”.

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

¿En que plataformas aprecian más la publicidad las nuevas generaciones?
“Las marcas cuya publicidad se percibe como valiosa construyen un valor publicitario que genera ingresos en forma de inversiones publicitarias más rentables, percepc...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico

El SEO es mucho más que keywords, es UX, calidad y reputación online
Para muchos de los “mortales”, el SEO sigue siendo todo un misterio que aún no se comprende del todo… Muchas empresas, simplemente, siguen confiando en que un ex...

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

Claves para saber si nuestra estrategia de Inbound Marketing funciona
En este artículo te hablaremos del término Inbound Marketing y de las claves que deben aplicar las empresas para conseguir resultados positivos, de forma que puedan c...

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

¿Cómo analizar el flujo de datos de una empresa de forma correcta?
Cualquier empresario que se precie debe conocer la importancia de almacenar, organizar y analizar correctamente sus fuentes de datos. ¿Cómo saber sino si vamos en la ...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR