
El telemarketing més eficaç per a empreses
L’acció més eficaç per dur a terme una comunicació directa i immediata amb el potencial client. Obtenim informació valuosa per augmentar les vendes.
TENS MOLT A GUANYAR
Avantatges del telemarketing

Generació de leads de qualitat
Generar leads no és fàcil. I hem de tenir
en compte que els leads treballats en
campanyes de telemarketing solen ser de
millor qualitat que aquells que només han passat per mitjans en línia.

Cites properes a la venda
Des del nostre departament de telemarketing, et passaran aquells leads que vulguin concertar una cita o reunió per tractar directament la venda amb un especialista del teu equip.

Argumentaris personalitzats
Cada trucada de telemarketing és un món. Per això, en cada cas, es detecten les motivacions del potencial client per fer la compra. Així, ataquem directament el seu punt de dolor mitjançant argumentaris personalitzats.

Recollida d’informació
Les converses telefòniques fluides ofereixen la possibilitat de determinar les necessitats del teu target i dur a terme les correccions necessàries per adaptar-nos a les teves necessitats.

Humanitza la teva marca

Augment de les vendes
Probablement dels avantatges més importants. L’augment de les vendes gràcies a accions de telemarketing està comprovat, sempre que les campanyes es facin amb sentit i no orientant les trucades únicament a la venda agressiva.
Com gestionem les accions de telemàrqueting?
Un mètode clàssic que funciona

1
Creació de l’argumentari
Preparem un argumentari detallat amb els punts de dolor dels clients, així com les explicacions tècniques: atributs del producte o servei, etc.

2
Gestió de les bases de dades
Gestionem les teves bases de dades ja existents, n’aconseguim de noves i treballem els contactes obtinguts de campanyes de màrqueting.

3
Trucades i actualizació CRM
Actualitzem el CRM amb la informació correcta dels contactes obtinguda durant la trucada i reps feedback encara que el client no entri com a reunió.

4
Programació de reunions
Concertem reunions amb els leads adaptant-nos als horaris disponibles i garantint la qualitat del contacte. La probabilitat de venda és molt alta.
Fem servir el telemarketing com a acció final de les nostres
campanyes de marketing basades en la captació de nous leads de
qualitat. Les campanyes inclouen la producció de tots els elements necessaris: e-mails, landing pages, formularis…
Fem servir el telemarketing com a acció final de les nostres
de les nostres campanyes de marketing basades en la captació de nous leads de
qualitat. Les campanyes inclouen la producció de tots els
elements necessaris: e-mails, landing pages, formularis…
L’ acadèmia de IP
Veure tots els artícles

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Cómo puedes aumentar las ventas de tu e-Commerce gracias a una buena estrategia de marketing?
¿Estás todas aprovechando realmente todas las posibilidades que la tecnología pone a disposición? Y, lo más importante, ¿tu e-Commerce está haciéndolo bien?

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

3 Estrategias SEO para Generar Tráfico hacía tu web
En el SEO tenemos una broma recurrente: “Si quieres esconder un cadáver, hazlo en la página dos de Google”.

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

¿En que plataformas aprecian más la publicidad las nuevas generaciones?
“Las marcas cuya publicidad se percibe como valiosa construyen un valor publicitario que genera ingresos en forma de inversiones publicitarias más rentables, percepc...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico

El SEO es mucho más que keywords, es UX, calidad y reputación online
Para muchos de los “mortales”, el SEO sigue siendo todo un misterio que aún no se comprende del todo… Muchas empresas, simplemente, siguen confiando en que un ex...

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

Claves para saber si nuestra estrategia de Inbound Marketing funciona
En este artículo te hablaremos del término Inbound Marketing y de las claves que deben aplicar las empresas para conseguir resultados positivos, de forma que puedan c...

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

¿Cómo analizar el flujo de datos de una empresa de forma correcta?
Cualquier empresario que se precie debe conocer la importancia de almacenar, organizar y analizar correctamente sus fuentes de datos. ¿Cómo saber sino si vamos en la ...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico
Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR