El telemarketing més eficaç per a empreses

L’acció més eficaç per dur a terme una comunicació directa i immediata amb el potencial client. Obtenim informació valuosa per augmentar les vendes.

TENS MOLT A GUANYAR

Avantatges del telemarketing

Generació de leads de qualitat

Generar leads no és fàcil. I hem de tenir
en compte que els leads treballats en
campanyes de telemarketing solen ser de
millor qualitat que aquells que només han passat per mitjans en línia.

Cites properes a la venda

Des del nostre departament de telemarketing, et passaran aquells leads que vulguin concertar una cita o reunió per tractar directament la venda amb un especialista del teu equip.

Argumentaris personalitzats

Cada trucada de telemarketing és un món. Per això, en cada cas, es detecten les motivacions del potencial client per fer la compra. Així, ataquem directament el seu punt de dolor mitjançant argumentaris personalitzats.

Recollida d’informació

Les converses telefòniques fluides ofereixen la possibilitat de determinar les necessitats del teu target i dur a terme les correccions necessàries per adaptar-nos a les teves necessitats.

Humanitza la teva marca

Posar cara (o, en aquest cas, veu) al personal de la teva empresa és el que dóna valor als clients potencials. El tracte «de tu a tu» és el que marca la diferència entre una empresa que només té presència digital, d’una que equilibra les seves accions en línia i fora de línia a la perfecció.

Augment de les vendes

Probablement dels avantatges més importants. L’augment de les vendes gràcies a accions de telemarketing està comprovat, sempre que les campanyes es facin amb sentit i no orientant les trucades únicament a la venda agressiva.

Com gestionem les accions de telemàrqueting?

Un mètode clàssic que funciona

1

Creació de l’argumentari

Preparem un argumentari detallat amb els punts de dolor dels clients, així com les explicacions tècniques: atributs del producte o servei, etc.

2

Gestió de les bases de dades

Gestionem les teves bases de dades ja existents, n’aconseguim de noves i treballem els contactes obtinguts de campanyes de màrqueting.

3

Trucades i actualizació CRM

Actualitzem el CRM amb la informació correcta dels contactes obtinguda durant la trucada i reps feedback encara que el client no entri com a reunió.

4

Programació de reunions

Concertem reunions amb els leads adaptant-nos als horaris disponibles i garantint la qualitat del contacte. La probabilitat de venda és molt alta.

Fem servir el telemarketing com a acció final de les nostres
campanyes de marketing basades en la captació de nous leads de
qualitat. Les campanyes inclouen la producció de tots els elements necessaris: e-mails, landing pages, formularis…

Fem servir el telemarketing com a acció final de les nostres
de les nostres campanyes de marketing basades en la captació de nous leads de
qualitat. Les campanyes inclouen la producció de tots els
elements necessaris: e-mails, landing pages, formularis…

L’ acadèmia de IP

Veure tots els artícles

Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia

RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR


    Acepto que, a partir del momento de mi suscripción, se permita a IP Marketing el envío de emails informativos relacionados con la Academia, en base a lo establecido en la políticas de privacidad y el aviso legal.