Una potent eina
de prospecció de clientes
per empreses B2B
Com desenvolupem una
estratègia de Social Selling?
Fes scroll i t’ho expliquem en 6 passos
1
Objectiu de la campanya
Determinem i quantifiquem els objectius de la campanya, destacant quants contactes farem setmanalment i quants leads obtindrem al final de la campanya aproximadament.
2
Segmentació dels contactes
Realitzem una segmentació detallada dels contactes futurs basant-nos en la gran quantitat d’opcions de segmentació que ofereix Sales Navigator.
3
Producció del material
4
Obtenció de leads qualificats
5
Categorització dels contactes
Els contactes, a mesura que es troben més a prop del final del funnel, s’han de categoritzar novament en noves llistes,
per portar un seguiment concret del seu estat.
6
Inici de la campanya
Connectem amb els clients potencials aportant valor, comprenent el context real de cada prospecte i intentant comprendre les seves necessitats. Així, ho apropem al procés de compra mitjançant la concertació i tancament de reunions amb el teu equip especialitzat.
TENS MOLT A GUANYAR
Avantatges del social selling
Aconseguiràs una
marca sòlida
Interaccions
més eficients
Connectaràs amb l’
audiència adequada
Ús de tecnologies
d’ escolta social
Coneixeràs millor a
als teus potenciales clients
Detectaràs noves
oportunitats
Si la teva empresa no té presència a LinkedIn, ens encarreguem de crear perfils, optimitzar-los i gestionar el contingut d’acord amb la campanya.
Vols programar una reunió?
Només heu de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els vostres objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.
L’acadèmia de IP
Veure tots els artícles
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.
Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR