Una potent eina 
de prospecció de clientes 
per empreses B2B

Què és el social selling? Una nova estratègia d’obtenció de leads de qualitat per a empreses B2B, utilitzant LinkedIn com a eix de la comunicació.

Com desenvolupem una  
estratègia de Social Selling?

Fes scroll i t’ho expliquem en 6 passos

1

Objectiu de la campanya

Determinem i quantifiquem els objectius de la campanya, destacant quants contactes farem setmanalment i quants leads obtindrem al final de la campanya aproximadament.

2

Segmentació dels contactes

Realitzem una segmentació detallada dels contactes futurs basant-nos en la gran quantitat d’opcions de segmentació que ofereix Sales Navigator.

3

Producció del material
Treballem en la redacció del funnel de missatges, creació de «lead magnet», així com landing pages, etc. Tot el que calgui per a la teva campanya!

4

Obtenció de leads qualificats
Els contactes que hagin arribat al final del funnel són els adequats per fer arribar al comercial de la teva empresa per concertar una reunió. Són a un pas del procés de venda!

5

Categorització dels contactes

Els contactes, a mesura que es troben més a prop del final del funnel, s’han de categoritzar novament en noves llistes,
per portar un seguiment concret del seu estat.

6

Inici de la campanya
Comencem amb l’enviament dels missatges prèviament marcats al funnel, mentre ampliem la xarxa de contactes a LinkedIn.

Connectem amb els clients potencials aportant valor, , comprenent el context real de cada prospecte i intentant comprendre les seves necessitats. Així, ho apropem al procés de compra mitjançant la concertació i tancament de reunions amb el teu equip especialitzat.

Connectem amb els clients potencials aportant valor, comprenent el context real de cada prospecte i intentant comprendre les seves necessitats. Així, ho apropem al procés de compra mitjançant la concertació i tancament de reunions amb el teu equip especialitzat.

TENS MOLT A GUANYAR

Avantatges del social selling

Aconseguiràs una
marca sòlida
Interaccions
més eficients
Connectaràs amb l’
audiència adequada
Ús de tecnologies
d’ escolta social
Coneixeràs millor a
als teus potenciales clients
Detectaràs noves
oportunitats

Si la teva empresa no té presència a LinkedIn, ens encarreguem de crear perfils, optimitzar-los i gestionar el contingut d’acord amb la campanya.

Vols programar una reunió?

Només heu de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els vostres objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.

L’acadèmia de IP

Veure tots els artícles

Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia

RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR


    Acepto que, a partir del momento de mi suscripción, se permita a IP Marketing el envío de emails informativos relacionados con la Academia, en base a lo establecido en la políticas de privacidad y el aviso legal.