
Posicionament web SEO

Per què és tan
important el SEO?
1
Ja saps què diuen:
Si no apareixen Google, no existeixes
i procura que sigui sempre a la primera pàgina de cerca!
Quin complex, oi? A IP Marketing acceptem sempre el repte i et garantim que els teus potencials clients et trobaran.
2
Per optimitzar de forma òptima els motors de cerca, és important construir enllaços orientats a accions destinades a augmentar el nombre i la qualitat dels enllaços entrants a la nostra web i això ho aconseguim a IP Marketing gràcies al Linkbuilding.
3


+ Trànsit
Com més trànsit aconsegueixis a la teva pàgina web, més probabilitats tindràs de convertir aquesta visita. El més important és enfocar-nos a les visites úniques i convertir aquest trànsit orgànic en noves oportunitats de negoci.

+ Oportunitats
I no parlem només d’oportunitats de venda, sinó també de millora contínua del teu negoci, perquè el trànsit web ens permet analitzar detalladament els interessos dels usuaris i com adaptar-nos a les seves necessitats gràcies al Customer Journey.

+ Notorietat
Generar notorietat de marca no sempre és fàcil, però aparèixer en els primers resultats de cerca orgànica amb les paraules clau que utilitzen els teus clients és, sens dubte, una molt bona manera de fer-ho.

+ Vendes
Què seria una empresa sense les vendes? Totes les accions del teu negoci han d’estar encaminades a aquest objectiu fonamental, però no s’ha de notar… El SEO és de les millors maneres d’aconseguir aquesta subtilesa que necessita la teva empresa.

+Rellevància
Com més visites i trànsit obtinguis a la teva web, més t’estimarà Google i seràs més rellevant, de manera que garanteixes que el teu negoci estigui «ben vist» pel cercador i vulgui mostrar els teus resultats a molts més usuaris.

+ Coneixement
El saber no ocupa lloc, i menys les empreses. Ets conscient de tot allò que pots aprendre dia a dia de la teva web analitzant el comportament dels teus usuaris? Utilitza les mètriques més rellevants per conèixer millor el teu potencial client i aconsegueix ser la millor opció de compra.
Què és un estudi de paraules clau?

Què és un estudi de
paraules clau?
És la manera que té el teu negoci d’aconseguir l’optimització de cercadors. Mitjançant una auditoria SEO realitzada pels nostres millors consultors SEO, aconseguiràs posicionar-te amb les paraules clau específiques del teu sector i en funció de les necessitats del teu negoci.
És la manera que té el teu negoci d’aconseguir l’optimització de cercadors. Mitjançant una auditoria SEO realitzada pels nostres millors consultors SEO, aconseguiràs posicionar-te amb les paraules clau específiques del teu sector i en funció de les necessitats del teu negoci.
Treballem el
SEO a diferents
nivells
Voleu programar una reunió?
Només heu de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els vostres objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.
Vols programar
una reunió?
L’ acadèmia de IP
Veure tots els articles

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Cómo puedes aumentar las ventas de tu e-Commerce gracias a una buena estrategia de marketing?
¿Estás todas aprovechando realmente todas las posibilidades que la tecnología pone a disposición? Y, lo más importante, ¿tu e-Commerce está haciéndolo bien?

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

3 Estrategias SEO para Generar Tráfico hacía tu web
En el SEO tenemos una broma recurrente: “Si quieres esconder un cadáver, hazlo en la página dos de Google”.

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

¿En que plataformas aprecian más la publicidad las nuevas generaciones?
“Las marcas cuya publicidad se percibe como valiosa construyen un valor publicitario que genera ingresos en forma de inversiones publicitarias más rentables, percepc...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico

El SEO es mucho más que keywords, es UX, calidad y reputación online
Para muchos de los “mortales”, el SEO sigue siendo todo un misterio que aún no se comprende del todo… Muchas empresas, simplemente, siguen confiando en que un ex...

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

Claves para saber si nuestra estrategia de Inbound Marketing funciona
En este artículo te hablaremos del término Inbound Marketing y de las claves que deben aplicar las empresas para conseguir resultados positivos, de forma que puedan c...

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

¿Cómo analizar el flujo de datos de una empresa de forma correcta?
Cualquier empresario que se precie debe conocer la importancia de almacenar, organizar y analizar correctamente sus fuentes de datos. ¿Cómo saber sino si vamos en la ...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico
Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR