
Posicionament
SEM
Les millors estratègies per aconseguir tràfic i millorar el percentatge de conversió del teu negoci a partir de la publicitat a Google.

Principals
avantatges del SEM
1
Segmentació
Les accions SEM basades en una estratègia concreta ens permet segmentar els usuaris segons diferents perfils. Es tracta d’un avantatge molt notable sempre que l’empresa compti amb un estudi detallat dels diferents públics objectiu.
2
Test
Les accions SEM permeten fer proves i tests A/B per comprovar quin tipus d’anunci funciona millor i plantejar diferents campanyes amb un mateix objectiu. Així, podem obtenir campanyes optimitzades que ens ofereixin la possibilitat d’aconseguir resultats assegurats.
Estimació
Les campanyes de Google Ads funcionen per ofertes constants entre els competidors del teu negoci. Per això, és important fer estimacions constants de la inversió i optimitzar les campanyes amb les keywords més interessants.

Assegureu-vos que us trobeu i doneu-li una empenta al
vostre negoci per aconseguir visites, generar leads i vendre més.
ELS IMPRESCINDIBLES
Les nostres estratègies SEM
Treball previ de SEO
Perquè una web mal posicionada de forma orgànica no pot funcionar encara que paguem.
Buyer persona
Quin és el perfil del nostre comprador habitual? Com fan les vostres cerques?
L’objectiu d’una estratègia SEM no és sempre vendre. Vols notorietat i trànsit?
Concordança
Per ajudar a limitar els termes on es mostren els vostres anuncis.
Keyword Research
Busquem les keywords del teu sector, siguin específiques o longtails.
Revisió de landing
Per millorar el «Quality Score» i augmentar la probabilitat de convertir
Benchmark
Quins keywords està posicionant
la competència? Nivell de
competitivitat?
Remarketing
Campanyes específicament
orientades a usuaris que ja ens
han visitat i motivar-ne la compra.
Com funciona?
Depenent de la tipologia de campanya, les modalitats de campanya i de pagament poden variar.
Xarxa de cerca
Ideals per a tests A/B i inici de campanyes. El format d’aquest tipus d’anuncis és únicament en text (títols + meta-descripcions), de manera que han de ser molt concisos. La forma de pagament és PPC (Pagament Per Clic).
Xarxa de display
Ideals per treballar en campanyes de remarketing. Els anuncis a la xarxa de Display poden ser de diferents formats segons el mitjà en què es mostrin. Solen ser imatges molt cridaneres en formats com banners i la forma de pagament és variada: pagament per cada mil impressions, pagament per clic, pagament per acció o tarifa plana.
Xarxa de cerca
Ideals per a tests A/B i inici de campanyes. El format d’aquest tipus d’anuncis és únicament en text (títols + meta-descripcions), de manera que han de ser molt concisos. La forma de pagament és PPC (Pagament Per Clic).
Xarxa de display
Ideals per treballar en campanyes de remarketing. Els anuncis a la xarxa de Display poden ser de diferents formats segons el mitjà en què es mostrin. Solen ser imatges molt cridaneres en formats com banners i la forma de pagament és variada: pagament per cada mil impressions, pagament per clic, pagament per acció o tarifa plana.

Mesurem els resultats de totes les nostres
campanyes de forma constant, optimitzant
sempre els continguts i contemplant sempre
els KPI* més rellevants segons objectius.
*KPI (Key Performance Indicator) és una mesura del nivell de rendiment d’un procés o acció. El valor de l’indicador està relacionat directament amb un objectiu concret.
La nostra eina principal

*KPI (Key Performance Indicator) és una mesura del nivell de rendiment d’un procés o acció. El valor de l’indicador està relacionat directament amb un objectiu concret.
La nostra eina principal

Voleu programar una reunió?
Només heu de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els vostres objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.
una reunió?
L’ acadèmia de IP
Veure tots els articles

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Cómo puedes aumentar las ventas de tu e-Commerce gracias a una buena estrategia de marketing?
¿Estás todas aprovechando realmente todas las posibilidades que la tecnología pone a disposición? Y, lo más importante, ¿tu e-Commerce está haciéndolo bien?

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

¿Cómo puedes aumentar las ventas de tu e-Commerce gracias a una buena estrategia de marketing?
¿Estás todas aprovechando realmente todas las posibilidades que la tecnología pone a disposición? Y, lo más importante, ¿tu e-Commerce está haciéndolo bien?

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

3 Estrategias SEO para Generar Tráfico hacía tu web
En el SEO tenemos una broma recurrente: “Si quieres esconder un cadáver, hazlo en la página dos de Google”.

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

3 Estrategias SEO para Generar Tráfico hacía tu web
En el SEO tenemos una broma recurrente: “Si quieres esconder un cadáver, hazlo en la página dos de Google”.

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

¿En que plataformas aprecian más la publicidad las nuevas generaciones?
“Las marcas cuya publicidad se percibe como valiosa construyen un valor publicitario que genera ingresos en forma de inversiones publicitarias más rentables, percepc...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico

¿En que plataformas aprecian más la publicidad las nuevas generaciones?
“Las marcas cuya publicidad se percibe como valiosa construyen un valor publicitario que genera ingresos en forma de inversiones publicitarias más rentables, percepc...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico

El SEO es mucho más que keywords, es UX, calidad y reputación online
Para muchos de los “mortales”, el SEO sigue siendo todo un misterio que aún no se comprende del todo… Muchas empresas, simplemente, siguen confiando en que un ex...

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

El SEO es mucho más que keywords, es UX, calidad y reputación online
Para muchos de los “mortales”, el SEO sigue siendo todo un misterio que aún no se comprende del todo… Muchas empresas, simplemente, siguen confiando en que un ex...

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

Claves para saber si nuestra estrategia de Inbound Marketing funciona
En este artículo te hablaremos del término Inbound Marketing y de las claves que deben aplicar las empresas para conseguir resultados positivos, de forma que puedan c...

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

Claves para saber si nuestra estrategia de Inbound Marketing funciona
En este artículo te hablaremos del término Inbound Marketing y de las claves que deben aplicar las empresas para conseguir resultados positivos, de forma que puedan c...

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

¿Cómo analizar el flujo de datos de una empresa de forma correcta?
Cualquier empresario que se precie debe conocer la importancia de almacenar, organizar y analizar correctamente sus fuentes de datos. ¿Cómo saber sino si vamos en la ...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico

¿Cómo analizar el flujo de datos de una empresa de forma correcta?
Cualquier empresario que se precie debe conocer la importancia de almacenar, organizar y analizar correctamente sus fuentes de datos. ¿Cómo saber sino si vamos en la ...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico
Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR