Posicionament
SEM

Les millors estratègies per aconseguir tràfic i millorar el percentatge de conversió del teu negoci a partir de la publicitat a Google.

Principals 
avantatges del SEM

1

Segmentació

Les accions SEM basades en una estratègia concreta ens permet segmentar els usuaris segons diferents perfils. Es tracta d’un avantatge molt notable sempre que l’empresa compti amb un estudi detallat dels diferents públics objectiu.

2

Test

Les accions SEM permeten fer proves i tests A/B per comprovar quin tipus d’anunci funciona millor i plantejar diferents campanyes amb un mateix objectiu. Així, podem obtenir campanyes optimitzades que ens ofereixin la possibilitat d’aconseguir resultats assegurats.

3

Estimació

Les campanyes de Google Ads funcionen per ofertes constants entre els competidors del teu negoci. Per això, és important fer estimacions constants de la inversió i optimitzar les campanyes amb les keywords més interessants.

Assegureu-vos que us trobeu i doneu-li una empenta al
vostre negoci per aconseguir visites, generar leads i vendre més.

ELS IMPRESCINDIBLES

Les nostres estratègies SEM

Treball previ de SEO

Perquè una web mal posicionada de forma orgànica no pot funcionar encara que paguem.

Buyer persona

Quin és el perfil del nostre comprador habitual? Com fan les vostres cerques?
Objectius de la campanya

L’objectiu d’una estratègia SEM no és sempre vendre. Vols notorietat i trànsit?

Concordança

Per ajudar a limitar els termes on es mostren els vostres anuncis.

Keyword Research

Busquem les keywords del teu sector, siguin específiques o longtails.

Revisió de landing

Per millorar el «Quality Score» i augmentar la probabilitat de convertir

Benchmark

Quins keywords està posicionant
la competència? Nivell de
competitivitat?

Remarketing

Campanyes específicament
orientades a usuaris que ja ens
han visitat i motivar-ne la compra.

Com funciona?

Depenent de la tipologia de campanya, les modalitats de campanya i de pagament poden variar.

Xarxa de cerca

Ideals per a tests A/B i inici de campanyes. El format d’aquest tipus d’anuncis és únicament en text (títols + meta-descripcions), de manera que han de ser molt concisos. La forma de pagament és PPC (Pagament Per Clic).

Xarxa de display

Ideals per treballar en campanyes de remarketing. Els anuncis a la xarxa de Display poden ser de diferents formats segons el mitjà en què es mostrin. Solen ser imatges molt cridaneres en formats com banners i la forma de pagament és variada: pagament per cada mil impressions, pagament per clic, pagament per acció o tarifa plana.

Xarxa de cerca

Ideals per a tests A/B i inici de campanyes. El format d’aquest tipus d’anuncis és únicament en text (títols + meta-descripcions), de manera que han de ser molt concisos. La forma de pagament és PPC (Pagament Per Clic).

Xarxa de display

Ideals per treballar en campanyes de remarketing. Els anuncis a la xarxa de Display poden ser de diferents formats segons el mitjà en què es mostrin. Solen ser imatges molt cridaneres en formats com banners i la forma de pagament és variada: pagament per cada mil impressions, pagament per clic, pagament per acció o tarifa plana.

Mesurem els resultats de totes les nostres
campanyes de forma constant, optimitzant
sempre els continguts i contemplant sempre
els KPI* més rellevants segons objectius.

*KPI (Key Performance Indicator) és una mesura del nivell de rendiment d’un procés o acció. El valor de l’indicador està relacionat directament amb un objectiu concret.

La nostra eina principal

*KPI (Key Performance Indicator) és una mesura del nivell de rendiment d’un procés o acció. El valor de l’indicador està relacionat directament amb un objectiu concret.

La nostra eina principal

Voleu programar una reunió?

Només heu de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els vostres objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.

Vols programar
una reunió?
Només heu de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els vostres objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.

L’ acadèmia de IP

Veure tots els articles

Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia

RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR


    Acepto que, a partir del momento de mi suscripción, se permita a IP Marketing el envío de emails informativos relacionados con la Academia, en base a lo establecido en la políticas de privacidad y el aviso legal.