L’e-mail marketing com a base per augmentar conversions

L’acció de marketing directe més efectiva entre les estratègies de marketing digital.

Què oferim?

Estratègia

Elaborem estratègies concretes on l’e-mail marketing juga un paper fonamental com a part del procés d’aproximació del potencial client a la conversió. Basem aquestes accions en una anàlisi detallada del contingut més rellevant segons objectius i en CTA clars i concisos.

Campanyes

Moltes campanyes de marketing digital solen incloure diverses peces d’e-mail marketing per complementar altres accions. Un bon exemple és una campanya de llançament de producte, on s’informa els clients d’aquest nou llançament per correu electrònic, així com per altres vies complementàries.

Newsletters

Són moltes les empreses que volen romandre a la ment dels seus consumidors i, per això, impacten directament via e-mail cada mes amb informació rellevant. Des d’IP Marketing treballem l’enviament i automatització de newsletters mensuals amb informació de valor per als teus clients.

Funnels

Moltes vegades, són diversos els correus electrònics que s’han d’enviar segons cada campanya i han d’estar relacionats correctament, sense errors d’estructura o contingut duplicat o mal redactat. A IP i gràcies a la nostra eina d’automatització Clientify, podem realitzar complexos funnels d’e-mail marketing adaptats a qualsevol objectiu.

Gestió BBDD

Treballem la teva base de dades segons els objectius. Podem filtrar-la i segmentar-la per impactar aquells clients que més interessi. També treballem bases de dades obtingudes des d’eines d’alta qualitat com ara Kompass, una eina molt útil per a empreses B2B.

Eines

A IP Marketing som partners de dues de les eines més potents del mercat per realitzar campanyes d’e-mail marketing d’èxit: Obtenció de BBDD: Kompass.
Automatització: Clientify.

Els avantatges de l’e-mail marketing són molts. Aquestes són les més rellevants.

Crea llaços amb l'usuari

: Gràcies a l’e-mail marketing, el teu negoci crearà llaços significatius i de valor per a l’usuari, aconseguint que el contingut sigui de valor per a ell i generant interès a cada e-mail que rebin de l’empresa.

Augmenta la notorietat

Amb un e-mail marketing ben treballat, augmentaràs la notorietat de la teva marca amb els teus clients. El fet d’estar sempre amb alguna cosa nova que comptar-se valora molt positivament entre els usuaris

Accions enfocades a un objetiu

: La consecució d’objectius és, sens dubte, el més important per a una empresa. Concretament, l’objectiu de conversió o de fidelització solen ser un dels més habituals a les campanyes d’e-mail marketing.

Escalabilitat

L’e-mail marketing ens permet de forma segmentada i lògica l’enviament massiu i a gran escala a un gran nombre de destinataris.

Personalitzable i accessible

El fet de poder segmentar les bases de dades de clients segons diferents interessos o dades permet personalitzar millor les comunicacions i arribar a tota mena de públics diferents, fins i tot aquells que no acaben de sentir-se de tot còmodes a Internet.

Top of mind

La majoria de vegades, quan un client no torna a comprar o consumir un producte o servei, és perquè s’ha oblidat de la seva existència. Gràcies a l’e-mail marketing, això no passarà.

Els resultats són 100% mesurables i amb un
retorn garantit. A més, rebràs tots els detalls sobre missatges enviats, oberts, clicats, link tracking i molt més.

Garantim el compliment legal
en matèria de protecció de dades.

Prop de la meitat dels correus electrònics són oberts des de dispositius mòbils, on pràcticament tots els usuaris tenen les seves sessions iniciades.

El 80% dels usuaris consulta el seu correu electrònic i les xarxes socials diverses vegades al dia. Diàriament sense excepció!

Gmail és el proveïdor de correu electrònic preferit pels usuaris, però Hotmail és el més usat per subscriure’s a continguts.

Voleu programar una reunió?

Només heu de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els vostres objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.

L’ acadèmia de IP

Veure tots els articles

Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia

RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR

    Acepto que, a partir del momento de mi suscripción, se permita a IP Marketing el envío de emails informativos relacionados con la Academia, en base a lo establecido en la políticas de privacidad y el aviso legal.