
L’e-mail marketing com a base per augmentar conversions

Què oferim?
Estratègia
Elaborem estratègies concretes on l’e-mail marketing juga un paper fonamental com a part del procés d’aproximació del potencial client a la conversió. Basem aquestes accions en una anàlisi detallada del contingut més rellevant segons objectius i en CTA clars i concisos.
Campanyes
Moltes campanyes de marketing digital solen incloure diverses peces d’e-mail marketing per complementar altres accions. Un bon exemple és una campanya de llançament de producte, on s’informa els clients d’aquest nou llançament per correu electrònic, així com per altres vies complementàries.
Newsletters
Són moltes les empreses que volen romandre a la ment dels seus consumidors i, per això, impacten directament via e-mail cada mes amb informació rellevant. Des d’IP Marketing treballem l’enviament i automatització de newsletters mensuals amb informació de valor per als teus clients.
Funnels
Moltes vegades, són diversos els correus electrònics que s’han d’enviar segons cada campanya i han d’estar relacionats correctament, sense errors d’estructura o contingut duplicat o mal redactat. A IP i gràcies a la nostra eina d’automatització Clientify, podem realitzar complexos funnels d’e-mail marketing adaptats a qualsevol objectiu.
Gestió BBDD
Treballem la teva base de dades segons els objectius. Podem filtrar-la i segmentar-la per impactar aquells clients que més interessi. També treballem bases de dades obtingudes des d’eines d’alta qualitat com ara Kompass, una eina molt útil per a empreses B2B.
Eines
A IP Marketing som partners de dues de les eines més potents del mercat per realitzar campanyes d’e-mail marketing d’èxit: Obtenció de BBDD: Kompass.
Automatització: Clientify.

Els avantatges de l’e-mail marketing són molts. Aquestes són les més rellevants.


Els resultats són 100% mesurables i amb un
retorn garantit. A més, rebràs tots els detalls sobre missatges enviats, oberts, clicats, link tracking i molt més.
Garantim el compliment legal
en matèria de protecció de dades.





Prop de la meitat dels correus electrònics són oberts des de dispositius mòbils, on pràcticament tots els usuaris tenen les seves sessions iniciades.



El 80% dels usuaris consulta el seu correu electrònic i les xarxes socials diverses vegades al dia. Diàriament sense excepció!



Gmail és el proveïdor de correu electrònic preferit pels usuaris, però Hotmail és el més usat per subscriure’s a continguts.

Voleu programar una reunió?
L’ acadèmia de IP
Veure tots els articles

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Cómo puedes aumentar las ventas de tu e-Commerce gracias a una buena estrategia de marketing?
¿Estás todas aprovechando realmente todas las posibilidades que la tecnología pone a disposición? Y, lo más importante, ¿tu e-Commerce está haciéndolo bien?

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

3 Estrategias SEO para Generar Tráfico hacía tu web
En el SEO tenemos una broma recurrente: “Si quieres esconder un cadáver, hazlo en la página dos de Google”.

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

¿En que plataformas aprecian más la publicidad las nuevas generaciones?
“Las marcas cuya publicidad se percibe como valiosa construyen un valor publicitario que genera ingresos en forma de inversiones publicitarias más rentables, percepc...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico

El SEO es mucho más que keywords, es UX, calidad y reputación online
Para muchos de los “mortales”, el SEO sigue siendo todo un misterio que aún no se comprende del todo… Muchas empresas, simplemente, siguen confiando en que un ex...

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

Claves para saber si nuestra estrategia de Inbound Marketing funciona
En este artículo te hablaremos del término Inbound Marketing y de las claves que deben aplicar las empresas para conseguir resultados positivos, de forma que puedan c...

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

¿Cómo analizar el flujo de datos de una empresa de forma correcta?
Cualquier empresario que se precie debe conocer la importancia de almacenar, organizar y analizar correctamente sus fuentes de datos. ¿Cómo saber sino si vamos en la ...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico
Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR