
Desenvolupament i disseny web professional i adaptat al teu negoci
Ens encarreguem de desenvolupar el teu projecte web basant-nos en les necessitats de la teva empresa.

Pàgina web
corporativa
El teu negoci té una identitat
corporativa forta i vols posicionar-la a la ment del teu
consumidor?
Aleshores, necessites una web 100% adaptada a la imatge corporativa.
E-Commerce
Botiga online
Un E-commerce de qualitat pot llançar el teu negoci a l’èxit i garantir vendes mensuals constants, així com una experiència d’usuari immillorable. Els teus clients repetiran!
Web
Responsive
Landing page
Les pàgines d’aterratge són molt útils quan el que volem és dirigir l’usuari a fer una acció molt concreta i concisa. Treballem molt aquest recurs a les nostres campanyes i estratègies de generació de leads.
Web / App
Moltes empreses ja compten amb
pàgines web completament associades i configurades directament amb les aplicacions mòbils, que ofereixen als usuaris la possibilitat d’aprofitar els dispositius mòbils al màxim
Microsites
Són aquelles pàgines que
estenen o amplien la funcionalitat
de llocs web primaris. Adaptem aquests microsites a les necessitats puntuals del teu negoci, ja siguin de posicionament, conversió, etc.
Treballem amb WordPress y amb
els millors plugins per garantir
la funcionalitat de la teva pàgina web.
El nostre procés de
disseny web
T’escoltem
Ens enfoquem al teu model de negoci, als productes / serveis oferts, a llocs web de referència i de la competència directa.
Transmetem
En funció dels valors i objectius empresarials, definim una identitat d’acord amb allò que es vulgui transmetre i a la imatge corporativa.
Estructurem/span>
Planifiquem l’estructura de la teva web basant-nos en una navegació còmoda i intuïtiva per a l’usuari, fent les modificacions necessàries.
Primer contacte

Objetius, briefing y benchmark

Arquitectura de la web
Mapa del lloc
Wireframes
Experiència de l’usuari

Contingut
Esquema del contingut
Redacció (SEO)
Paraules clau
Estructura de pàgines

Disseny
Look&Feel
Propostes visuals
Mockups

Desenvolupament web
CMS
Programació
Maquetació
Test de velocitat
Diseny responsive
Píxels de seguiment

Seguiment
Indexació en motors de cerca
Actualitzacions
Redacció d’ entrades
Gestió de comentaris
…

Voleu programar una reunió?
Només has de seleccionar dia, hora i explicar-nos breument els teus objectius. T’assignarem a la persona més adequada en funció del que necessiti la teva empresa.
L’ acadèmia de IP
Veure tots els articles

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Sabes utilizar el marketing de contenidos?
Piensa siempre en el consumidor final. En cómo tu contenido le beneficiará, poniendo el foco en ofrecer sugerencias y resolver sus problemas. Con ese objetivo su per...

Dolo Berenguii

¿Cómo puedes aumentar las ventas de tu e-Commerce gracias a una buena estrategia de marketing?
¿Estás todas aprovechando realmente todas las posibilidades que la tecnología pone a disposición? Y, lo más importante, ¿tu e-Commerce está haciéndolo bien?

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

3 Estrategias SEO para Generar Tráfico hacía tu web
En el SEO tenemos una broma recurrente: “Si quieres esconder un cadáver, hazlo en la página dos de Google”.

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

¿En que plataformas aprecian más la publicidad las nuevas generaciones?
“Las marcas cuya publicidad se percibe como valiosa construyen un valor publicitario que genera ingresos en forma de inversiones publicitarias más rentables, percepc...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico

El SEO es mucho más que keywords, es UX, calidad y reputación online
Para muchos de los “mortales”, el SEO sigue siendo todo un misterio que aún no se comprende del todo… Muchas empresas, simplemente, siguen confiando en que un ex...

Juanan Ruiz
Especialista en SEO

Claves para saber si nuestra estrategia de Inbound Marketing funciona
En este artículo te hablaremos del término Inbound Marketing y de las claves que deben aplicar las empresas para conseguir resultados positivos, de forma que puedan c...

Carolina Mascaró
Especialista en Marketing Estratégico y Redes Sociales

¿Cómo analizar el flujo de datos de una empresa de forma correcta?
Cualquier empresario que se precie debe conocer la importancia de almacenar, organizar y analizar correctamente sus fuentes de datos. ¿Cómo saber sino si vamos en la ...

Francesc Ramió
Account Manager & Especialista en Marketing Estratégico
Subscriu-te gratis a la nostra acadèmia
RES A PERDRE, MOLT A GUANYAR